Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 20:20   #103
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Det siser jo at alle har en sjette sans, men man fornekter den. Det har hverfall jeg hørt.

Jeg har opplevd å "se" ting, rett og slett fordi jeg drømmer veldig fort (les litt om søvnmønster og hjernebølger). Jeg drømmer altså i det jeg dupper litt, våkner litt og tenker litt, sover litt igjen osv.
Virkeligheten kan bli RIMELIG forvrengt når den består av kanskje 30 % drømmer, og resten bevisste tanker for å si det sånn, men jeg mener ikke at jeg ser spøkelser for det. Det er min egen fantasi, rett og slett. Jeg har hørt om folk som tror de blir bortført av romvesner og lignende, og de tror jeg opplever nettopp dette. (At de drømmer altså).

Det å forutse ting kan alle til en viss grad. Tilfeldigheter, erfaring og det at man leser subtile singaler ubevisst, spiller inn. Men klart, ALT kan ikke forklares. Det vil jeg aldri påstå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat