Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 10:31   #34
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

iPhone er jo stor som et flak - men er man applikasjonsjunkie, så er den jo fantastisk. Den er helt fantastisk synes jeg - men altså: Å sende meldinger tar tid å lære seg, kameraet er sjeldent dårlig - og jeg vil anta at det er forbedringa.

Jeg har ikke villet kjøpt meg Iphone om jeg skulle ha hatt en iPod - mye pga størrelsen + at jeg ikke ønsker at telefonen ringer når jeg trener f.eks.

SEw995 har jo scoret kjempebra på tester. Jeg tenkte å kjøpe den selv da jeg skulle få ny telefon fra jobben - men jeg må kjøpe ubundet, og da ble den for dyr

W995 er en kongetelefon ja.

Jeg skjønner godt at det er en fordel at telefonen ikke ringer når man trener. Jeg tenkte ikke på det. Så jeg ser jo at det er greit å ha MP3 spiller i tillegg til telefon med MP3 spiller. Men til mitt bruk så holder det at jeg kan slå tlf på lydløs, og da kan jeg samtidig høre på musikk.

Jeg har også hørt at kamera er dårlig på iPhone. Men det hadde ikke gjort meg noe. Jeg tar sjelden bilder med mobilen.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat