Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-10, 10:01   #22
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Tanken har jeg jo hatt siden før jul, da jeg kjøpte den jeg har nå.

Jeg angrer av og til på at jeg ikke slo til på tilbudet jeg fikk hos Expert før jul. Da hadde jeg råd til telefonen, men ble overtalt til å heller ta SE W995, siden jeg bruker telefonen mest til å ringe, og sende meldinger.

Og selgeren sa til meg at det kom en ny og bedre iPhone til sommeren.

Så meningen med tråden var å bli overbevist om at jeg ikke har bruk for iPhone, og ikke trenger å angre meg, selge SE telefonen og kjøpte iPhone allikevel nå i januar.

Håper dette ble forståelig.

Jeg vet jeg er nokså teit og barnslig på enkelte punkt, men.... Og eldste sønnen min trenger ny telefon, han kan kun høre andre ved å sette på høytaler. Så jeg kan selge SE telefonen til han, han vil kun ha SE. Og da kan jeg kjøpe iPhone.

Men det blir nok ikke noe. Ene nyttårsforsettet mitt er å ikke være så impulsiv. Beholde det jeg har ei stund, ikke sløse med penger.

Noen som ver hva som skjer til sommeren? Endringer?

:dubbedittbabe wannabe:

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat