Tråd: Amme og die
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 16:51   #34
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amme og die

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Joda, og jeg sier mye rart.
Grunnen til at jeg tuller med å puppe er at jeg pumpet så sinnsykt mye da Batman var baby og det ble av og til spørsmål om jeg sa jeg skulle puMpe eller puPpe.

I tillegg sier jeg at jeg møkker når jeg gjør rent i stallen, noe som ikke nødvendigvis er helt flisespikker-proof.


Halvt finnmarking her, og å puppe er absolutt et verb jeg har hørt før. Jeg bruker det vel egentlig ikke noe særlig selv. Men jeg møkker når jeg gjør rent i stallen, og det tror jeg stort sett alle hestefolk jeg veit om også gjør. De som måkte var de samme som trodde hestene sto på bås og ikke boks, tror jeg, de var liksom litt uopplyste.

For øvrig grøsser jeg litt når jeg hører om barn som ammer, om man ikke vil bruke ordet die er det da nok av andre måter å referere til det på, for eksempel ved bruk av passiv som nevnes lenger opp.


Sist redigert av Matilda : 01-02-10 kl 12:42. Årsak: Utilgivelig skrivefeil
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat