Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 10:43   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Én ting jeg ofte har tenkt på, og som kunne være den eneste grunnen slik jeg kan se det for meg til at jeg skulle kunne komme i økonomisk uføre, er at jeg har helt falt av den teknologiske utviklingen. Vi har ingen fancy laptoper, ingen iPhone, jeg har nettopp fått meg min første iPod og ikke har vi harddiskopptaker, dab-radio, KitchenAid eller u name it. Jeg føler meg helt utafor, og tenker noen ganger at nå jeg bare kjøpe dings x og y slik at jeg vet hva folk snakker om. :steinaldermenneske:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat