Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-10, 21:20   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.198
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaker til fest

Jeg tror jeg liker aller best ordentlig gode, mørke sjokoladekaker, og gode nøtte- eller mandelbunner med ett eller annet godt på, evt. hjemmelaget (ikke altfor søt) kransekake. Men ostekaker og gulrotkaker kan være veldig godt, og sitronpai og diverse gode mousser eller kake med mousse i. Jeg er ganske altetende når det gjelder kake, egentlig, men jeg har etter hvert fått mindre sansen for veldig søte ting, og foretrekker "mektig" fremfor "søt". (Jeg har ikke smakt Oreokake, men den frister ikke helt ut fra oppskriften.)

Jeg vil gjerne ha den brownies-oppskriften til 3barnsmor. Og rockslide også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat