Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 19:12   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Frittgående barn"

Har et klart ønske om å få et selvstendig og trygt barn. Det innebærer at jeg må slippe taket lenge før jeg selv føler meg klar til det i mange situasjoner. Slipp taket, lukk øynene, og lat som det er verdens mest naturlige ting. Still krav til ungen og smil. Fake it til you make it - har mange ganger vært mitt motto. Jeg slipper ikke alltid taket tidsnok, men forsøker å være våken i forhold til omgivelsene mine. Jeg ser at han på enkelte områder er friere enn andre, og motsatt. Enkelte ganger går det for øvrig ikke på å ville/ønske/tørre å slippe taket - men når man har et barn som er en smule lat - så svelger man noen kameler for å oppnå ønsket sluttresultat. :i transport bransjen:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat