Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Du sier du glatt hadde tatt abort, jeg hadde ikke det og folk bør forstå at ikke alle ser like "lett" på det å fjerne et foster.
Jeg ville definitivt ikke "glatt" tatt abort og jeg har bevisst stelt meg slik at det ikke er noe alternativ. Men jeg forsvarer folks rett til å gjøre det, eller la være.
Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.
Pssst! Jeg tror Mim satte dette på spissen for å illustrere alt man kan tape på et samboerskap som går fløyten, hvis man er den som ikke har bidratt økonomisk.
Ja, det gjorde jeg.
Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.
Selvsagt gjør hun det, men det er noe med generaliseringene hennes i denne tråden som så til de grader går over kanten synes jeg.
Det er noe med de snerpete kommentarene dine som er temmelig irriterende. At jeg har valgt en ting betyr ikke at jeg synes at det å leie, det å være alenemor eller det å være singel er feil. men det er ikke det jeg ønsker for meg og jeg har bevisst valgt deretter. Trekk til deg de såre tærne dine.
Opprinnelig lagt inn av Claire, her.
Tryggheten min ligger i at jeg vet at jeg kan klare meg uansett, og at jeg kan gi barna mine det de trenger uansett hva som skjer.
Min også. Derfor ok utdanning og jobb. Men en hyggelig mann er ikke å forakte. Og uten ham ville jeg ikke hatt barn. Han er den eneste jeg noensinne har ønsket å få barn med.
Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.
Mim: jeg er litt usikker på hva du egentlig mener. At folk burde gjøre som deg, eller at du ville gjort det slik men at du forstår at andre velger annerledes?
Jeg forstår at folk velger annerledes og jeg støtter helhjertet folks rett til å gjøre merkelige ting. Være med på Luksusfellen og Robinson, være utro med svigerfar, farge håret grønt og ta hull i nesen.