Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 09:55   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

En kan legge ting bak passord, det er klart, men med mindre det er sensitiv info så er det de færreste som gjør det. "Alt" som ikke har passordbeskyttelse er tilgjengelig på google/yahoo!/alltheweb, men det er ikke det samme som at det er offentlig. Alle kan oppsøke huset ditt og titte inn gjennom vinduene dine, om de vil.

Privat hjemmeside != vg.no.

Jo, det er ganske offentlig å legge det på internett, så å kalle det privat bruk blir helt feil.
Du ser vel den du også?

Privat bruk ville være å filme det, la det ligge på maskinen eller legge det ut på nettet med begrensninger. Ikke dele det med hele verden.

Jeg ville i alle fall aldri lagt ut min lille babygutt på den måten! Syns det er forkastelig!

Jeg skjønner noen syns det er forkastelig at jeg delte den også, men som sagt; alle kan se denne når de goggler videoer.
Vi satt bare og så på søte opptak med babylatter & morro. Plutselig dukket denne opp...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat