Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 09:44   #23
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg ser virkelig ikke problemet med denne snutten, bortsett fra at den ligger på google videos. Ikke blir barnet "aktivt" filmet, det er filmet for å ta opp lyden. Det kan virke som at den som filmer stryker barnet, eller holder det i hånden de 29 sekundene opptaket varer. Om en researcher mannen litt videre så finner en ut at han har 2 jobber, har telefonvakt 24t i døgnet, samtidig som at han har et kolikkbarn, klart den lyden blir utrolig effektiv når vakttelefonen ringer, og jeg kan livlig se for meg at det trengs en såpass sterk ringetone for å vekke en når en først får sove i en slik situasjon …

Videosnutten er postet i en privat setting, ikke til underholdning. Mange bruker youtube og google video til å dele videoer med familie og venner via private hjemmesider, mange av snuttene på disse sidene er ikke ment for offentligheten. Om dere ser på de andre videoene brukeren har postet så er dette tilfellet her.

Og sett i denne sammenhengen så ER det verre å spre lenken enn å legge snutten til privat bruk/oppbevaring på google-video/youtube.

Hilsen våkende spedbarnspappa.

Legger du ut en link til privat bruk, så er den jo ikke der for all offentlighet vel?
Denne videoen kan alle som er på goggle se. Det kan man ikke med filmer jeg har lagt ut til privat bruk på internett.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat