Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-10, 16:28   #49
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Raclette for dummies



Jeg fikk forklart en gang at raclette er 'det å skrape av den osten som er smeltet'
Raclettegrill er dermed egentlig bare en betegnelse på en grill som smelter ost som kan skrapes vekk.
I Frankrike og Sveits lager man ofte raclette på helt andre måter som gjør at å grille noe på samme sted er umulig. Det er ofte en stor ost som henger fast på et stativ og skjæres av etterhvert som den smelter.

Jeg spiser raclette på den 'gamle' måten og andre kan gjerne spise den annerledes for min del. ( )
Men det er som Maz sier, da er det strengt tatt ikke raclette.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat