Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 00:41   #77
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Første matkurs hos Mim!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er i hvert fall usedvanlig pinlig hvis Tinetoff nå påpeker at eksempelet mitt faktisk er feil. Men jeg er ganske sikker på at det er riktig - vi hadde en liten gjennomgang (på oppfordring, for all del) av akkurat den og-/å-regelen mot slutten av dagens kurs. (Dagen er ikke helt den samme uten litt flisespikking.)

Flisespikking liker vi
Jeg må jo bare bite i støvet, og innse at min norsklærer på barneskolen drev vranglære. Jeg må også gi en uforbeholden unnskyldning til en bruker på NM, hvor jeg var så snill at jeg påpekte hennes og/å-feil som nå viser seg å være korrekt.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat