Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-10, 13:26   #25
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Are you beautiful and just don't know it?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Men jeg mener at det i definisjonen av ordet "god livsstil" ligger blant annet det å spise fornuftig. Det ligger også ting som å ikke røyke, moderat alkoholinntak, god søvn, passe med fysisk aktivitet og hvile, men kosthold er absolutt en av de viktigste tingene. I mitt hode henger det ikke sammen å overspise samtidig som man har god livsstil.

Det siste stusset jeg også litt på.

Tenkte også på en annen ting: Er ikke slanking livsstilsendring, da? Man jo nødvendigvis ta noen grep som fører til at man går ned i vekt, men hvis man har tenkt å kaste disse på båten med en gang man har nådd vektmålet, er man jo snart tilbake der man startet. (I should know...) Ergo er det vel en livsstilsendring man er (eller bør være) ute etter?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat