Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 23:34   #104
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevakt på nyttårsaften?

Vi har aldri hatt barnevakt på nyttårsaften, men jeg ser ikke bort i fra at vi kunne hatt det, om vi var bedt bort.
I år feirer vi stille og rolig ungene, mannen og jeg. Eller, ungene ble lagt til vanlig tid, så mannen og jeg spiste god mat, og har sløvet i sofaen sammen etter det. Etter en jul med ekstremt mye jobbing på mannen (brøyter snø), var det utrolig godt å bare slappe av sammen. Tidligere har vi feiret sammen med flere vennepar,de også med barn, og det er kjempehyggelig det også.

Nattasamtalen med eldste gikk forsåvidt slik i kveld: jeg "nå er det siste kvelden i det gamle året. I morgen når du våkner, er det et nytt år, og i det nye året blir du 5 år, tenk på det!" Eldste svarer lykkelig: "hurra, i morgen blir jeg 5 år!"

Mon tro om det ikke hadde vært ørlitt mer prat om det på forhånd og forberedelser til fest, om det nå var slik at hun faktisk ble 5 år i morgen!