Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 21:15   #96
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg kjenner meg igjen i fyllehalvkulene til Elinblu. Jeg hadde en slik i går, og det var supert. Jeg er i god form i dag, og det er slik jeg må holde det, jeg takler ikke å drikke så mye at jeg blir dårlig.

Jeg liker også godt halvfyllekuler hvor man er litt brisen, skravler masse og går ut og røyker litt. Det synes jeg er toppen faktisk. Og det skjer for sjelden for tiden, noen ganger i halvåret.

Og spesielt sammen med et par jobbekollegaer har det hendt at vi har hatt kanonfylleslag og det har vært totalt verdt den vonde dagen etterpå. Men det skjer ikke så mye som en gang i året da.

Og så liker jeg å drikke et par glass vin på fredag og bli litt sånn lett-lett oppstemt.

For å oppsummere: Jeg liker å drikke, tydeligvis.