Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 17:11   #90
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Jeg kan stille meg bak det første innlegget til Maximillia. Litt susete på en fest kan jeg godt bli, mens fyll er noe annet.

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Fyllekule for meg betyr å bli dritings. Det har jeg aldri satt pris på for meg har det alltid vært et resultat av feilberegning.

Jeg drakk alkohol første gang som 20-åring, og da i temmelig ordnede former. En periode etter dette var jeg ute med venninner nesten hver helg, noe som også betydde til dels rølpete vorspiel. Ikke en gang da drakk jeg spesielt mye, jeg liker å ha kontroll og stopper stort sett når jeg blir brisen.

De siste åra har jeg vel bare drukket alkohol fire eller fem ganger i året, og da ikke mer enn et glass eller tre hver gang. Nå som jeg er gravid savner jeg i grunnen å ta en fest, men det er nok vel så mye en anledning til å pynte seg, skravling med gode venner og ikke aller minst energi til å holde seg våken til klokka fire jeg savner, det er ikke nødvendigvis alkoholen. Som Acsa nevnte, man kan da gå på fest uten å drikke!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat