Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 15:29   #109
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Are you beautiful and just don't know it?

Så så lenge man er sunn, så er det ett fett hvordan man ser ut? Hvorfor? Tror du ikke dette enorme fokuset på sunnhet (og innunder er det faktisk implisert slank, om man vil eller ikke) fører til like mye stigmatisering som om man bytter ut å være sunn med slank? For man har jo bare byttet ut et "skjellsord" med et annet; mens man før var feit, så er man nå usunn. Men ja. Du har jo selvsagt rett i at det er bra å være sunn. Men ofte så legges det da opp til mer enn et normalt kosthold. Og ja, jeg for eksempel spiser frukt, jeg spiser grønnsaker, jeg spiser fisk. Og jeg spiser chips og drikker brus og spiser sjokolade og har til og med hvit pasta og hvit ris. Noe som ifølge enkelte nærmest er en dødssynd. Iallfall når man er feit.

Så, om man skal flisespikke på det her, så nei. Hvorfor skulle en ekstra rynke, en blubbete mage, eller whatnot, være mindre verdt om man ikke er "sunn"?