Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 15:24   #6
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skryt av vinterdress

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det jeg er litt spent på om det er forskjell på den "babymodellen" som går opp til 98 (to glidelåser) og de andre? For som sagt. Jeg synes Peder sin 98 var lik en jeg hadde i 92. Han er jo stor, men ikke unormal lang liksom. Og han blir 2 i februar. Så jeg tenkte i grunn kjøpe 104 til han neste år, når han er 2,5-3 år. Men mulig at de som ikke er babymodell er annerledes? Jeg har iallefall bestilt 122 til Hannah, som blir 5 til høsten. Men hun er ganske lang, og bruker 116 i en annen dresstype nå.

Da tar jeg en sjanse og kjøper 110 til han. Blir det for stort så får jeg kjøpe en mindre i tillegg. Nå er han bare 2,5 nå, men tenkte å kjøpe til neste år. En venninne av meg sin datter er nøyaktig ett år eldre enn han, og hun har 104 nå. Den sitter akkurat. Jeg ser for meg at han kanskje er litt større? Jeg har kjøpt 122 til 5 åringen min. Den er litt stor, men så er han ikke av de største heller. 6 åringen min har 128 og den passer bra.