Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 23:06   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Jeg har vært masse på ferie i Danmark og anbefaler Fyn på det varmeste! Spesielt Syd-Fyn. I Faaborg har jeg vært tre ganger og det er en nydelig by, masse å finne på i området rundt, kort til Odense og i det hele tatt. Jeg har ikke vært på øyene sør for Fyn (bortsett fra som liten jente, da vi ogsp reiste masse i Danmark), men jeg har veldig lyst.

Jeg synes Jylland generelt er litt goldt og forblåst (til tross for at jeg er en Nord-Jæren-kvinne..). Jeg foretrekker østkysten hvis jeg skal til Jylland, evt områdene rundt Silkeborg, der det er mye skog. Sjælland har jeg mindre erfaringer med, bortsett fra København. Ebeltoft er koselig, men jeg syntes ikke det var så mye å finne på der.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Har vært i Juelsminde de tre siste årene og det er helt topp.

Vi var i Juelsminde i forfjor. Vi var veldig uheldige med været (juli), det var kaldt og regnet hele tiden. Byen var helt død (sikkert pga været) og jeg kan huske at vi kjørte og kjørte og kjørte for å komme oss litt rundt. Frister ikke til gjentakelse, men som sagt, været var dårlig.

Ja til Fyn!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat