Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 20:57   #148
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Jeg skrev ikke direkte til deg Billa i det siste avsnittet. Når diagnosene settes opp i mot hverandre synes jeg man kan snakke om konkurranse om hvem det er mest synd på. Jeg siktet ikke til det du skrev om konkurranse i ditt forrige innlegg.

Jeg har i en del jobbet med problemstillinger som rus, avhengighet, selvskading, gjeldsproblematikk og ønsket ikke å ukritisk sammenligne disse diagnosene. Så hvis jeg gjorde det, så er det beklagelig.

Er det meg du sikter til når du snakker om påstanden om at man aldri kan skjerpe seg fra enkelte diagnoser? Jeg skrev jo tvert i mot at jeg ikke liker rent sykdomsperspektiv f.eks på alkoholavhengighet, nettopp fordi jeg ikke liker signalet om at man fratas ansvar?