Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 20:55   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske sengetøy to ganger før bruk? (poll)

Nytt sengetøy til oss vasker vi bare én gang før bruk. Dyner til oss selv har jeg vasket dersom det lukter av dem, jeg kjøpte noen sommerdyner i fjor som luktet plast, til tross for at det var dun inni. Jeg har to babydyner liggende her som skal vaskes en eller annen gang før fødsel, og så kommer jeg nok til å vaske sengetøyet til babydynene minst en gang, muligens to. Det står minst to ganger på 60 grader før bruk på de settene jeg har liggende, så jeg kommer sikkert til å følge det siden jeg er hysterisk førstegangsmor. Eller kanskje jeg bare kjører det en gang på kokvask i stedet ... Det kommer vel kanskje helst an på lukt for min del, jeg er var for lukter og orker ikke sånn "ny-lukt".

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat