Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 09:21   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Are you beautiful and just don't know it?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er pen og morsom, Fibi, bare så du vet det.

Helt enig. Og du kler deg alltid pent og er fresh og flott sminket. Nydelig, er du, Fibs!
Jeg er jo der Albertine er nå, men før det hadde jeg det jævlig og fokuserte vel knapt på NOE positivt whatsoever. Det handlet nok ikke bare om utseendet, jeg var nok nede i et dypt hull rett og slett, der utseendet ble det jeg fokuserte mest på og la all skyld på. Men helsen skrantet jo også, jeg hadde diabetes og var syk, rett og slett. En tid jeg bare vil glemme. Jeg utstrålte nok så dårlig selvtillit den gangen at få ville synes jeg var pen. Jeg fikk komplimenter for å være søt og grei og "elskelig", men det var ei maske jeg tviholdt på.
Det at jeg tok tak i det såpass tidlig gjorde at det ikke ble noe issue overfor eldste, hun husker nok ikke noe fra den tiden engang. Bukplastikken husker hun jo selvsagt, den tok jeg jo nylig, men det var på en måte medisinsk, ikke rent kosmetisk. Jeg prater aldri negativt om utseendet mitt eller andres i ungenes nævær. Prater i det hele tatt sjelden om andres utseende i det hele tatt, det er ikke noe som opptar meg egentlig. Folk ser ut sånn som de ser ut.