Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 22:49   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Are you beautiful and just don't know it?

Jeg er veldig bevisst på at jeg ikke skal kommentere negative ting ved min eller andres kropp. Slankeprat er forbudt i nærheten av jentene, og jeg må stadig vekk minne heltens familie om det. Jeg er bevisst på at jeg heller ikke kommenterer kropper som er fine, for jeg vil rett og slett ikke ha det fokuset. Jeg har selv vokst opp med en mor som alltid slanket seg, og som alltid kommenterte både sin egen og andres kropper. Det førte til at jeg aldri følte meg fin nok, og var veldig opptatt av hvordan jeg så ut. Jeg slanket meg fra jeg gikk på barneskolen, selv om jeg var mer enn tynn nok.