Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?
Jeg har sett en god del av episodene, og jeg har til gode å synes synd på de jeg har sett 
Når du tar opp forbrukslån for å betale regninger du ikke har penger til å betale, fordi du måtte ha et nytt antrekk til helgens fest, for du kan ikke bruke de 50 andre kjolene du har i skapet, fordi er jo brukt en gang før da er det faktisk noen bjeller som bør ringe noen plass.. Eller når du har 10 forskjellige kredittkort hvor du har brukt opp hele kreditt kvoten på alle kortene...
De som er med på LF har som regel alt.. Fulle kleskap med både klær og sko, barna har alt til og med klær m/lapper på, de har tipp-topp utstyr av tv, dvd, spillkonsoller etc etc...
Så den siste episoden som toppet seg med ett par med 70 tusen i mndlønn, hus til 3,1 mill, hytte til 400 tusen, naust til 70 tusen, campingvogn, 2 biler etc etc etc.. Da blir det nesten flaut å se på 
Åsså kommer programlederne tilbake etter 1 mnd, og ROSER de for at de har ryddet opp i økonomien og utleverer en premie for at de har vært flinke..
Sier som MegaMie her; vi får ingen premie her i huset for å betale lån og regninger til riktig tid 
storesøster 96
|