Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 21:34   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Stort sett synes jeg de bare er dumme. Siste jeg flippet innom, var det et par med et gigantisk hus og massevis med gjeld, som gråt da de ble rådet til å selge hytta si, "fordi det var så mange minner knyttet til den".

Det programmet så jeg faktisk, og jeg følte også en sterk trang til å av den familien der. Ja, de har søkt hjelp for problemene sine, mulig de fortjener honør for det, men jeg undrer meg også over hvor lite villige de egentlig er til å ordne opp selv. Det virker jo som om de tror økonomene skal komme med en gavepakke i fanget på dem slik at de slipper å forandre/forsake noe selv: Vi har fjørten millioner i gjeld, men selge hytta? Nei, det vil vi ikke ha noe av, til nød kan vi kutte ut brus i helgene, liksom...:rister på hodet:

Kie: Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt man bør fordømme her. (Da ville vel fordømming vært et av pollalternativene..) Jeg lurte faktisk på om jeg var alene om å trekke likegyldig på skuldrene (evt himle ganske kraftig med øynene) av disse folkene og zippe videre til neste kanal, eller om det finnes flere "kalde fisker" der ute.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat