Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 21:23   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Alle problemer og alle negative handlinger i hele verden kan skyldes omsorgssvikt, og ansvarsløse og dumme foreldre og/eller psykisk sykdom, Irma. Noe som etter hvert har blitt lett å skylde på, gjemme seg bak og som resulterer i at en dermed slippe å ta ansvar for egne handlinger.

Som jeg presiserte i forrige innlegg (ved å være negativ til sykdomsperspektivet ifht. alkoholavhengighet) så er jeg ikke for at folk skal slippe å ta ansvar for egne handlinger. For tredje gang: det jeg reagerer på generaliseringer. Jeg er ikke en dott som synes at det skal syes puter under armene på alle mennesker som har et problem slik at de slipper ansvarliggjøring, selv om jeg ikke liker generaliseringer.