Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 21:08   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det burde det være; eller i hvert fall et tema innen samfunnsfag eller noe.

Men jeg studerte jo faktisk økonomi på forholdsvis høyt nivå og underlig nok var det flere av mine medstudenter som også hadde trengt et kurs i personlig økonomi. Som regel er det jo i langt større grad viljen enn kunnskapen det skorter på ....... tenker på meg selv og slanking, forresten

Jeg synes det burde vært et eget fag. Minst to timer i uka i minst ett år. Det er nok ofte viljen det står på, men det er tydeligvis også ofte kunnskaper som mangler. Manglende evne til å regne ut hvor mye renta på et forbrukslån vil utgjøre i løpet av et år, f.eks. Det er mye som bør det bør terpes på, så alle får det med seg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat