Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 20:40   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Jeg har sett litt på programmet. Jeg synes ikke synd på deltakerne. Folk det virkelig er synd på har ikke vært representert; i hvert fall ikke de episodene jeg har sett. Det har vært folk med grei inntekt og usunt forbruk; ikke folk som i utgangspunktet trenger å foreta beinharde prioriteringer.

Programlederne har jo selv sagt at de ALDRI har vært hos deltakere som ikke sitter der med en svær flatskjerm i stua. Da trenger man egentlig bare lære litt om økonomistyring.