Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 13:49   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og det holder ikke med "et hav av folk Iset kjenner", altså.

Pøh! :fornærma:

Hehe neida, jeg er heller ikke den som hiver i meg alt mulig, men hadde jeg hatt helseplager og hørte om ting som kunne hjelpe, hadde jeg jo prøvd, så sant de ikke var farlige. Og det er det få helsekost-produkter i Norge som er, med de nesten sykelig strenge kontrollene vi har her i landet på slikt.

At vitaminer og mineraler er dokumentert virkningsløst på endel, tja, det spørs hvor man leser. Jeg har lest såkalte "vitenskapelige undersøkelser" som har konkludert med at vitamintabletter har null effekt, men disse undersøkelsene har vist seg å ha så mange mangler at det nesten er litt flaut å lese. Kosttilskudd skal jo aldri erstatte mat, men være et supplement for de som er småspiste osv.