Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 00:41   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Den har vært i salg noen uker. Det er berøringsskjerm som på iPhone. Den er ikke riktig like følsom som iPhone, men ganske nære. Definitivt i en helt annen klasse enn andre htc'er jeg har prøvd.

Overalt jeg har sett så står det at den er forventet inn i slutten av januar. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Godt å høre den har berøringskjerm, jeg fikk plutselig litt hetta. Da er den med i gamet igjen, siden SE Satio ikke har berøringskjerm. Da tror jeg den er ute, til tross for det ekstremt gode kameraet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat