Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 17:27   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre ?

Da vi kjøpte vår forrige bil (den eneste bilen vi har kjøpt ny noen gang) fikk vi anbefalt av selger hos forhandleren å få den Bærumsregistrert (BP som det var dengang) istedet for DK (som var Oslo-bokstavene). Ene og alene fordi biler i det segmentet varmer lettsolgte med Bærumsregistering. (Snobbebiler selges ofte til snobber etc.)

Vi fulgte hans anbefaling, spesielt fordi han forklarte at prisforskjellen på bruktbilsalget kunne være så mye som ti- til tjue TUSEN kroner. (Den ble ihvertfall solgt på et blunk da den tiden kom). Teit? Ja, selvsagt. Men de som har råd til å ikke ta imot såpass mye penger ekstra får heller la vær da

Så ja, jeg ville nok ha fått den Bærumsregistrert istedet for Drammensregistrert om jeg kunne ha valgt.

Nå kjører jeg en bruktbil kjøpt på nettet fra Molde - Frk. UR!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat