Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-09, 20:35   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dronning Maud-fromasj uten portvin?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det er jo ikke noe problem å finne andre bruksområder for portvin. Ha en skvett på sopp (smaksløs sjampinjong) når du damper den i panna, dynk bløtkake med (med bringebær, vaniljekrem og valnøtter som fyll), eller ha i saus til kalkun.

Ja, om man liker sånt eller om det ikke smaker så mye vin av det? Jeg liker jo som sagt ikke vin, men om det er kamuflert i mat så går det nok an.
Hmm når jeg tenker meg om så liker jeg jo faktisk Plomme i Madeira og sånne ting.