Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 14:55   #5
Andromeda
Nybegynner

Andromeda sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Andromeda er litt kul
Standard

Sv: Din beste ferie noensinne

Jeg har hatt mange flotte ferier før jeg giftet meg og fikk barn. Tre Thailand-ferier med familien (dette var lenge før Thailand ble et vanlig feriemål), en alenetur til Japan og Hawaii da jeg var 21, to turer til Polen i den emst turbulente perioden rundt 1989/90, familieferie i Florida og California som barn m.m.

Bryllupsreisen til Hellas var også fantastisk.

Etter at vi fikk barn har jeg reist mest i jobben, men nå begynner våre tre barn å bli så store at det heldigvis vil bli mer reising fremover. Men vi har da hatt flotte ferier både i Norge og utenfor allerede. Danmarksferien i fjor var super og vi har hatt to ferier i Tyskland hvor vi byttet bolig med tyske familier. Det var fint, spesielt den første. I år skal vi ha vår første (og trolig eneste) "vanlige" sydenferie, en uke på Kypros. Og kanskje det blir boligbytteferie igjen, vi har kontakt med en fransk familie, denne gangen gjennom felles venner og ikke gjennom boligbytteklubben vi har vært medlem i.

Etterhvert skal vi reise lenger og lenger bort. Thailand, Canada, Mexico (som jeg falt pladask for på tjenestereise), kanskje øyloffing i Hellas og etterhvert håper jeg vi kan dra til mitt drømmereisemål også; Brasil. Jeg gleder meg allerede!

Andromeda er ikke aktiv   Svar med sitat