Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-09, 20:56   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken grøt skal jeg velge, og hvorfor?

Jeg har tenkt sånn at når jeg ikke tilsetter kumelk som hemmer jernopptaket og passer på å servere frukt/juice (c-vitaminer) sammen med grøten, fører det til et bedre jernopptak. Hirse inneholder endel jern, annet mel inneholder også noe. Jeg synes nestle-grøten inneholder såpass mye unødvendig kumelk og dårlig fett at jeg ikke synes jerntilskuddet er nok til at jeg valgte den grøten.

Merk: har ikke noe dokumentasjon på det jeg sier over, jeg tror ikke noen har testet faktisk jernopptak når man bruker økologisk barnegrøt.