Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-09, 20:00   #76
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor sier man pedagogisk leder istedenfor "tante", førskolelærer etc.

Det er klart det finnes mange tilfeller der det er et poeng å vite at den personen man snakker med er pedagogisk leder i barnehagen, litt på samme måte som at det er et poeng å vite hvem som er sjef i andre sammenhenger, eller vite hva slags ansvarsområde folk har. Ut fra hovedinnlegget synes jeg ikke det Trulte beskriver er hverken komisk eller meningsløst, og ellers har jeg jo også all forståelse for at ansatte i barnehager kan være noe mer opptatt av korrekte yrkestitler, all den tid de jevnt over blir mer undervurdert enn de fleste andre yrkesgrupper. Folk som tar seg selv høytidelig og er veldig opptatt av egen stilling og status finner man overalt, og det kan naturligvis være både komisk og smått irriterende, men jeg vil jo si at jeg synes det er lettere å bære over med det fra pedledere i barnehagen enn fra overleger og senioringeniører.

Sist redigert av Skilpadda : 26-12-09 kl 20:11.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat