Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-09, 13:27   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehage i romjula?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så klart, og selv om det har blitt kommentert tidligere i tråden, trodde jeg det var common sense at man holder avtaler. Jeg vet at ikke alle gjør det, men satser på at det er et mindretall det er snakk om. Mitt svar er til de som holder unga hjemme fordi barnehagepersonellet skal få avspasere.

Hvorfor er det merkelig? Her har vi en liten barnehage med 17 barn og tre ansatte. Iben har gått der i over to år og de er rett og slett flotte mennesker og gjør en super jobb. Jeg syns det er rett og slett å vise dem respekt ved å tilby dem fri i julen når jeg (og andre) har muligheten til det. Jeg syns ikke det er det spor merkelig å ta medmenneskelige hensyn, selv om det er jobben deres. Jeg tror definitivt de syns det er veldig flott å kunne ha muligheten til å ta en lengre juleferie selv og det unner jeg dem. Så ja, ikke merkelig, men rett og slett en del av juleånden. Ser ut som en del flere her kunne trenge seg en bit av den.