Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 12:52   #143
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og siden jeg ikke har noe lurt å tilføye så svarer jeg ikke på denne diskusjonen her

Neida, jeg er nok heller ikke av den flinkeste til å svare på slike velkommen tråder, så jeg skal iallefall ikke klage på om jeg ikke får noen svar.
Jeg leser mange av trådene, men har jeg ikke noe fornuftig å komme med så lar jeg heller være å svare. Ikke alltid jeg har tid til noe mer enn å lese heller. Så jeg er nok ikke av de mest kjente hverken her eller på andre fora.
Går som oftest inn på uleste innlegg og svarer på de trådene som jeg kan eller har interesse av. Sjelden jeg ser på hvem som har startet dem, heller på om innlegget har en spennede/interessant/morsom/bra tittel.