Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-09, 09:16   #105
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du alkohol på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nå har jeg ikke store problemer med noen av delene, men jeg lurer på hva du mener er problematisk med at man drikker litt vin etter at ungene har lagt seg?

Problematisk er det vel ikke, men jeg synes det blir feil at det er noe hemmelig som skjer når barna er i seng. Jeg har også opplevd at det enkelte steder er en unnskyldning fordi ungene "ikke er til stede". For meg er unger som sover også tilstede. For meg er det å våkne til endrede voksne mer skummelt enn at de drikker et par glass foran barn.

Jeg tror ikke på at "det du ikke ser kan ikke skade deg". Da blir jo å ikke drikke forn barna men når de har lagt seg, rett og slett rart.

Jeg er muligens preget av å være veldig måteholden og at alkoholen her i huset går ut på dato.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat