Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-09, 23:21   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

"Alle" har sikkert fått det med seg (ang. nåler i 2-åring)

.. men jeg hørte bare det så vidt på nyhetene, uten å kjenne saken rundt, men måtte sjekke dette ut i dag. Det er som om man blir gal altså. 50 nåler i et barn. Ved siden av meg sover mi fredelige pie som nærmer seg 2 år. Hvordan kan noen få seg til å gjøre noe sånt mot noen? Mot et barn? Mot noen som ikke kan forsvare seg? Påføre smerte på noen?

Jeg skal forsøke å tenke på at barnet heldigvis får hjelp nå. Men samtidig smerter det meg så ufattelig mye at det finnes barn i verden som akkurat nå i dette øyeblikk har det vondt, er redd, gråter, og ikke får hjelp av noen. I disse gledens dager blir det vonde ekstra merkbart. Og jeg føler meg som en sviker når jeg må forsøke å distansere meg litt. For jeg må, for å klare å fungere.

Men føler seg så forbaska hjelpeløs. Det er så jævla vondt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat