Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-09, 22:57   #8
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807

Automat er ikke noe tema og blir det 807 blir også det en av de større diesel motorene.
Vi har prøvd Zafira, Touran, Honda Hrv(? den med 6 seter), 307SW, Toyota Corolla Verso, Reanult Senic har vi og vil ikke fortsette å ha.

Vi trenger ikke 7 seter, men vil ha en bil med 3 GODE seteplasser bak hvor jeg slipper å knuse fingrene hver morgen og ettermiddag når ungene skal festes i sete og ikke får det til selv.
Vi har to beltestoler fra Maxi Cosi nå, og de bilene vi har prøvd som nevnt over synes jeg det går helt greit i, men med en stol nr 3 blir det trangere enn hva jeg ønsker.

Vi har sett på Grandis men ikke prøvd, der skulle jeg ønske det var skyvedører. Erfaring med den da?

Har sett på Berlingo, der savner jeg noe så enkelt som el.klima.
Citroen c4 er litt for dyr og få brukte enda, Citroen c8 er jo lik som Peugeot 807 etter som jeg har forstått.

Som du sier MRC, det er ikke et stort utvalg av denne type bil, så ikke lett. Man har jo neste steg som er Caravelle type bil, men det føler jeg blir for stort for meg å kjøre. Og for vanlige hverdagsbruk.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat