Tråd: Avatar
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-09, 12:28   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg vet ikke helt jeg. Er det ikke standardgreia med militære tullinger som vil drepe alt som er anderledes for å tilegne seg noe, og så er det menig sånnogsånn som går inn og forelsker seg i jenta, og så blir det krig og dreping og tris, men så ordner det seg til slutt? Jeg liker egentlig sånne filmer altså, men syns kanskje det er bortkastet tid å gå på kino (selv om effektene ser artigere ut da da).

remenstruell og negativ:

De fleste filmer er jo egentlig ganske forutsigbare. Feks. dommedagsfilmer (ingen tror helt, helt står på sitt, folk begynner å tro helt, helt redder verden og blir sammen med heltinne/offer).

Jeg gleder meg til denne, jeg ELSKER James Cameron. Terminator-fan på min hals, har vært det helt siden jeg var liten jypling og så den første filmen. Det finnes ikke noe bedre enn Terminator, og han som spilte Marcus i Terminator Salvation spiller jo hovedrollen i denne. Verdens flotteste mannfolk.