Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-09, 21:35   #6
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?

Jeg tenker at de ikke trenger det. Det kommer vel mest an på hvordan forhold foreldre og øvrige i husstanden har til slikt, vi er litt nerdetete alle mann. Har flaut mye datautstyr, flere pcer og en iMac satt opp i nettverk her hjemme.

Vår eldste fikk sin PC når hun var 6 år, en av våre gamle som mannen hadde reinstallert og satt opp til hennes bruk. Rett og slett fordi vi ikke ville hun skulle rote for mye på de andre maskinene vi har. Men nå gjør hun jo det likevel, slik som lillesøsteren også gjør det. Om vi overfører et behov eller ikke er jeg ikke sikker på. Vi er hvertfall i lange tider på hytta uten at de spør etter pc, så avhengi er de ikke. Jeg ser mer på det som en fordel de får i å håndtere et verktøy de kommer til å få bruk for livet ut, i en eller annen form.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat