Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 21:02   #50
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Takk for invitasjon. Vi kommer selvfølgelig. Jeg tar med mann, barn, svigermor, en svigerinne med mann og barn, foreldrene mine og broren min. Foreldrene mine er avholds så de ser helst at det ikke serveres alkohol i det hele tatt. Mannens familie vil gjerne ha øl og akevitt. Og forresten foretrekker svigermor å sitte i stuen, hun liker seg best sammen med de unge. Vi vil ha vegetarmat, ribbe, pinnekjøtt, sossier, medisterkaker, små kjøttboller laget på den "hemmelige oppskriften" (for du har den, ikke sant?) og alt av tilbehør. Jeg regner med at du er tankeleser og at du derfor skjønner hva jeg mener med "alt". For øvrig ønsker vi en huset pyntet som en kryssning av minimalisstil og julebling. Jeg gleder meg. Det skal bli godt å slenge seg ned i sofaen og bare slappe av. Jeg liker forresten best å sove i egen seng. Jeg regner med at dere derfor stiller med skyss. Det er så slitsomt å finne taxi på julaften.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat