Støvletter til julebord
Dette er min første tråd i dette underforumet, tror jeg. Jeg har virkelig ikke peiling (eller veldig stor interesse) for mote.
Jeg skal på julebord. Av ymse grunner har jeg et meget begrenset utvalg klær akkuart nå (det meste er pakket bort), og jeg lurer på å gå i en lårkort kjole fra H&M som er knall rødrosa. Den er fra i fjor eller forfjor, lurer på om det har vært et bilde av den engang her inne. Den har litt sånn heklebroderigreier ytterst i stoffet.
Jeg vet ikke hva jeg skal ha på beina. Jeg har høyhælte "vanlige" sko. Vet ikke hvor fint det blir. Om det skulle ha noen betydning, så er jeg 170 cm høy, litt eplefasong, små pupper, stor mage og forholdsvis slanke bein. Jeg føler ofte jeg blir litt "stutt" i korte kjoler, men nå er det nå engang den jeg har.
Jeg tenkte å kjøpe noen høyhælte svarte støvletter. Mora mi(!) mener jeg kan ha de nye, fine støvlettene mine fra Picolini, men de er mellombrune. Er det noe fint med knallrosa, da? Jeg har to par svarte støvetter, men de har lave hæler og er ikke spesielt selskapelige.
Hva kan jeg kjøpe? Og det bør ikke koste flesk. Picolinistøvlettene var dyre nok... Hvor går jeg, og hva ser jeg etter? Jeg er nokså sær på støvletter.
|