Her må det visst en oppdatering til. Jeg leverte støvlene til første reparasjon og fikk dem tilbake med en svært så synlig "reparasjon". Ikke bra. Heldigvis var butikksjefen enig i det og ville egentlig gi meg et nytt par, men så hadde jammen noen solgt det paret hun hadde holdt av "i tilfelle". Bummer... Jeg skulle reise bort dagen etter og ville ha dem med meg, og deretter leverte jeg dem inn på nytt forrige helg. Butikksjefen presiserte at det måtte gjøres på nytt og PENT denne gangen. Etter en uke (sist lørdag) ble jeg ringt opp og fortalt at de var ferdige. I dag svingte jeg ned, men jammen så de ikke helt like ut. De hadde ikke fikset noe som helst Butikksjefen fikk etter hvert vite at skomakeren ikke kunne gjøre noe mer for at de skulle se penere ut. Jadda. Heldigvis visste jeg at de hadde dem på nettsida til lillevinkel og etter litt att og fram ble det til at butikken i Bergen som hadde siste par på lager skal sende dem til butikken i Oslo, og så får jeg byttet til nye Ergerlig med SÅ mye styr, men butikksjefen har heldigvis vært både hjelpsom og imøtekommende. Nå håper jeg virkelig ikke at sømmen ryker på de nye