Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 08:23   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farm Town, noen som spiller enda?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg henger også med enda, men det går tregt. Jeg sår bare ananas og får engelskmenn til å høste og pløye.

Jeg sådde også bare ananas en periode, men så fant jeg ut at jeg levler jo mye fortere når jeg sår noe som vokser fort, så nå sår jeg kun ting som tar kortest mulig tid (avhengig av hvor mye jeg er på pcen den dagen), og jeg raser opp i XP. Litt mer stress men jeg må levle fort, vil jo ha alle tingene. *utålmodig* Ja, og så fikk jeg jo ingen flere FarmCash siden gården min var inaktiv da den funksjonen kom, så jeg er på level 33 nå og har bare 11 cash, selv om jeg aldri noensinne har brukt noen. Jeg vil ha flagg!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat