Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-09, 11:27   #75
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skulle du ønske du var religiøs?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Divine sier det veldig godt. Jeg har en tro, den er min personlige og ikke noe jeg flagger høyt. De som kjenner meg godt vet det, men ikke mange andre, det har jeg ikke behov for.
Jeg kunne aldri finne på å dytte troen min på barna min, begge guttene har selv valgt å gå på bibelskole i sfo-regi og begge er selverklærte ateister. Det er hel greit, de har vært nyskjerrige, har lært om kristendommen og tatt et valg jeg respekterer. Det vet at mamma tror på Gud og Jesus og at andre tror anneledes.

Føler du at du passer inn i "gruppa" religiøs?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat