Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 10:10   #59
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.735
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Jeg har selv en stum h i mitt navn (Therese), men det er nå den vanligste skrivemåten av navnet. Da mine foreldre skulle døpe meg fikk de streng beskjed av presten at de kunne sikke skrive nanvet uten h, da måtte det være Teresa. (de hadde nå allerede tenkt å skrive det med h da, men...)

som en kuriositet har je aldri møtt noen som heter Terese, men da jeg vokste opp var alle ballonger, klistremerker, penner etc med navn på, "Terese". Kjiiiiipt.

Min sønn har et traust navn uten en eneste form for sminke. Eller... jo, forresten, vi uttaler strengt tatt ikke den d'en på slutten da. Ikke at det hjelper, legen på helsestasjonen trodde jeg sa at barnet mitt het Halal? (Jeg sa da virkelig at han heter Harald... "det samme som kongen!" sa jeg til slutt for at legen skulle fatte det... (og ja, både jeg og legen er etnisk norske))

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat