Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 09:21   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Frøkna fikk brukt kompaktkamera av oss til jul i fjor. Vi syntes det var genialt å kjøpe et kvalitetskamera for samme pris som et nytt billigkamera, og Frøkna ble ekstatisk. (Sant og si vet jeg ikke om hun vet at det ble kjøpt brukt heller.)

Jeg kjenner også at det skurrer litt å gi noe brukt til andre til jul, men jeg hadde snakket med foreldrene, og synes de det er greit, så kommer i alle fall ikke ungene til å reagere. Egentlig er det jo helt topp både med Little People og med gjenbruk, så jeg finner ikke noen logisk grunn for at det ikke skal være greit, utover at magefølelsen min sier nja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat