Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 22:26   #91
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?

Jeg har to bekjente her inne; ei gikk i klassen min på videregående og ei studerte jeg sammen med et par år. Hun fra studiedagene var den som først fortalte meg om forumet (hun sendte meg lenker til et par diskusjoner som gikk på ting vi nylig hadde snakket om, mener jeg å huske); jeg fant henne igjen en stund etter at jeg meldte meg inn nå i høst. Førstnevnte kjente igjen meg. Jeg kjenner ingen av dem sånn veldig godt og jeg har så godt som ikke noe kontakt med dem utenom på nett, men begge er mennesker jeg trives i selskap med, så jeg synes det er hyggelig at de er her!

Jeg tror det kunne vært veldig hyggelig å bli kjent med andre FP-ere også, samtidig som jeg liker å være litt privat og ikke alt for gjenkjennelig for andre.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat